gaidi mani ielas saulainajā pusē

jums ir tādi cilvēki, par kuriem jūs dažreiz, kad ejat pa ielu, iedomājaties – kā būtu, ja tagad satiktu… ? nemelojiet, ir.

šodien sapratu, ka man tādu patiesībā ir bezgala daudz, jo, kā izrādās, labi atceros cilvēkus. varbūt es nezinu, kad, kur un kāpēc esmu konkrēto personu satikusi (cenzējamu iemeslu dēļ), tomēr, ja atmiņā uzpeld vai tiek ieraudzīta iepriekš redzēta seja, tad zinu, ka tas nav iedomu tēls, bet dzīvē satikta persona (nu diezgan loģiski, ka tā, ņemot vērā manu redzes atmiņu…)

lai nu kā. šodien aizdomājos par to – interesanti, cik daudzi no tiem cilvēkiem, kas man (jums, mums un tamlīdzīgi) ienāk prātā, reāli arī mani (jūs, mūs un tamlīdzīgi) vispār atcerētos. šeit gan stāsts iedalās divās daļās – tajos cilvēkos, kuri atceras, bet, iespējams (visticamāk) norakuši šo pazīšanos dziļos apziņas nostūros (piemēram, sen izbijuši klasesbiedri, ilgāka laika kolēģi darbos, hobijos utml), un tajos, kuri varbūt nemaz nav īsti vārdu iegaumējuši (piemērus neminēsim, ļaujiet vaļu fantāzijai)

man vienmēr ir pārliecība – neviens mani neatceras. varbūt tāpēc es tik ļoti pārdroši un bezkaunīgi dažreiz dzīvoju. tomēr greizi skatieni dažreiz liecina par pretējo… piemēram, manā skolā pāris klases zemāk mācās kāda meitene, ar kuru esmu agrāk kopā dziedājusi. kādus mēnešus pāris. viņas vārdu gan laikam nekad neesmu zinājusi, jo nebijām nekādas bff un toreiz nebija stilīgi draudzēties ar jaunākiem cilvēkiem. atpazinu viņu diezgan ātri un kopš sākta gala arī viņa uz mani ar tādu savādu skatienu skatās. joprojām nesaprotu – atceras vai vienkārši nepatīku. ej nu sazin

lai kā tur arī būtu vai nebūtu, es ļoti labprāt kādreiz vēlētos satikt visus, visus, visuuuuuuus  un pajautāt – atceries? vismaz savu ziņkārību apmierinātu… :) nav jau tā, ka uztrauc. interesē gan.

http://ask.fm/therandomp

538542_10151210841531840_1845779358_n

Leave a Reply

