nelaimes putna rapsodija

tad nu tā. atkal esmu nonākusi tajā punktā, kad putni galvā, gribas skriet, lidot, darīt, lēkt, dejot, vienalga, īstenībā. ka tikai būt kustībā, lai arī tajā pašā laikā iekšējais gliemezis tur mani pie zemes un saka: “nu uz kurieni atkal…?”

bet ne par to stāsts. šoreiz tas būs par to, kāpēc vienmēr es ieskrienos, palecos, bet tā arī nekur neaizlidoju

redz, man, nezinu gan vai teikt ‘tipiski kā citiem’ vai gluži pretēji, ir tā, ka visu vajag uzreiz. nu tā, ka uzreiz – uzreiz. burtiski tagad. kad es izdomāju, ka gribu mācīties grafisko dizainu, es atradu pirmo programmu, kas trāpījās pa ceļam (jo nebija jau laika meklēt) un izskatījās (un izklausījās…) riktīgi kruti. tajā pašā laikā – level up, uzreiz 3D, kaut arī es īsti parastu cilvēciņu paintā uzzīmēt nekad neesmu mācējusi… vienalga. nākamais solis – tutorial. (piezīme: šajā brīdī es joprojām pat īsti nesaprotu, ko gribu mācīties). atrodu, pamēģinu, viss forši, bet tomēr nekas nesanāk. nekas, varbūt cita programma būs labāka. un jā, redz, jau trīs citas priekšā – nosaukumi vēl saistošāki, pamācības vēl sarežģītākas… nē, tomēr nebūs.

un īstenībā jau es pašā iesākumā zināju, ka nebūs, jo tajā pašā brīdī gribēju arī izdomāt, kā portfolio sačinīt augstskolai. pēkšņi kaut kā tā grafika ir aizmirsusies, toties prātā aptuveni miljons un vēl kādi divi varianti, ko un kā darīt. pirmais mēģinājums – piebeigt ideju prātā. pirmais šķērslis – pirmā apņēmība to pārvarēt. bet, redz, tepat aiz stūra jau vēl piecas idejas, un ko gan kavēties pie pirmajām, ja var aizskriet tālāk… tomēr, ja tā padomājam – ir desmit vakarā, kur es tagad ar to portfolio dēšos. uz plauktiņa stāv Dikenss. iešu labāk palasīt.

tā es, šķiet, varētu turpināt bezgalīgi. patiešām – bezgalīgi. jo tas kosmoss, kas ir manā galvā, kustas trīs gaismas ātrumos uzreiz. it kā skumji, jo reti gan man sanāk kam tiešām pieķerties, tajā pašā laikā – saistoši, jo tad, kad esmu izskrējusi cauri pārdesmit neveiksmīgiem mēģinājumiem un idejām, galu galā kaut kur jau apstājos un tad nu tas arī ir tas īstais… nu… vismaz uz brīdi…

kā šo karstgalvību atrisināt/pārvarēt/izārstēt – par to vēl zinātnieki strīdās

 

http://ask.fm/therandomp

 

Leave a Reply

