utopija?

es vienmēr esmu bijis tas cilvēks, kas ar baigāko pārliecību, ka viss būs labi, skries sienā, lai tikai pārliecinātos, ka labi tiešām būs! varbūt tas ir galvenais iemesls, kas mani vienmēr ir turējis palikt Latvijā. esmu no tiem mazajiem sprīdīšiem, kas grib pierādīt, ka šī vieta ne ar ko nav sliktāka par lielajām metropolēm, ka arī te cilvēkiem var atvērt acis un mainīt to izdrāztos uzskatus

aptuveni tieši tikko mana pārliecība par to apdzisa un es nedaudz aprāvos. salasījos daudz visādu interviju, kurās runā manas šī brīža autoritātes jomā, kurā labprāt darbotos, un viņi, visi kā viens, saka, ka Latvija ir iestrēgusi savos uzskatos, ka bez lielajiem dūžiem mēs nemaz īsti nevarētu funkcionēt, jo būtu neinteresanti, un jauno optimistu pravietošana par labākiem laikiem vispār ir skumji absurda. grūti teikt, vai tas tagad ir iznīcinājis manu pārliecību, to iedragājis vai kā citādi mainījis… zinu vien to, ka šādas runas man atkal lika aizdomāties līdz tam, kā īsti būtu pavadīt turpmākos pāris gadus ārpus Latvijas robežām… un tas pat nostiprināja manu pārliecību, ka, ja ne uzreiz, tad visdrīzākajā laikā tas tomēr ir jāizmēģina

līdz ar šo rītu dzima traki tirdoša vēlme pabūt tur, kur dzīvība kūsā. nav laika un īsti arī vairs vēlmes iestrēgt patriotismā. ir pārāk daudz iespēju un vēlmes redzēt un piedzīvot vairāk par šo

bet nu tad jau redzēsim, kur dzīvīte aizvedīs…

http://ask.fm/therandomp

Leave a Reply

