game changer

vienmēr manī ir bijusi nepatika pret sievietēm rakstniecēm/režisorēm/dziedātājām. sievietes vienkārši ir… nu, kā lai saka… pārāk garlaicīgas? pārāk banālas… pārāk ‘caur puķēm’. nav tā, ka idejas pēc tagad izvairos no sieviešu autoru darbiem, man tiešām nepatīk. vīriešos klausīties ir interesantāk. un sievietes vispār ir pārāk problemātiski radījumi (jā, es apzinos, ka runāju arī par sevi)

BET labākais ir tikai vēl priekšā. nu nē, īstenībā turpinājumā vienkārši ir kāds negaidīts fakts manā dzīvē. šodien aizlasījos Ingas Ābeles darbus un pati joprojām nesaprotu, kāpēc man tie tik ļoti patīk. vienīgā sieviete rakstniece, kas līdz šim mani pozitīvi pārsteigusi – Muktupāvela. kopš tās – vairāku gadu gaitā, neviena. jo vairāk – neesmu no tiem cilvēkiem, kas lasīs citu izdaudzinātas lietas (ar Krēslu bija citādāk, man bija tikai 11 gadi, nepārmetiet), bet man tiešām patīk

paldies par uzmanību, gribēju palielīties, ka beidzot sāku mainīt savu viedokli par sievietēm

p.s. Dženisa Džoplina ir izņēmums visam, ko es te tikko uzdrukāju

Leave a Reply

