mad world

I:  a man arī tikko sirds iesāpējās
bet tas laikam tāpēc, ka sāk aptaukoties

D: man sāp tur, kur ir sirds
tikai otrā pusē

I: kāpēc man ienāca prātā akna?
kas man par * telpisko domāšanu?

*turpmākā saruna tiek cenzēta, viss, ko jūs lasīsiet, izskatīsies kā viens liels pĪĪĪĪĪ*

bet vispār diena sākās ar ideju, ka man riktīgi gribas piepildīt kādu ideju. vēl mazliet iepriekšāk – ar … neatceros, īstenībā. bet tad es atklāju atlantīdas okeānu un viss mainījās. ā un jā, gribēju dejot pie šīs dziesmas. joprojām gribu…

kas notika sarunas beigās? well. some things you get to know. some – don`t

īstenībā šodiena vispār tāda revolucionāra. nepārtraukti saku vārdu īstenībā. it kā kaut kas varētu manā pasaulē arī neīstenībā būt. vēl es atklāju, ka nemāku izrunāt ne tikai vārdu “world”, “available” un “girl”, bet arī “women”, jo, kā man kursos samācīja, to patiesībā izrunā kā “wImen”, a es lose domāju, ka women ir women. or whatsoever. pieļauju, ka jums smagi neinteresē

http://ask.fm/therandomp

P.S. ES ŠONAKT SAPŅOJU PAR KUĢIEM !

Leave a Reply

