tas bija sen un tā vairs nav taisnība

es nedaudz ticu, ka beigas nevar apturēt. ja kaut kam ir lemts beigties, tas beigsies šā vai tā

neizskaidrojami ir tas, kā es šodien pie tāda secinājuma nonācu, bet es atklāju, ka šodien ir tāds kā anniversary kādam senam notikumam, un atcerējos to dienu toreiz… tos tauriņus un sajūtu BEIDZOT (lai gan… nebiju jau diži ilgi gaidījusi, ja godīgi). atceroties tādas lietas, sapratu, ka kopš tā laika patiešām neesmu vairs tik naivi… paļāvusies(?) uz kaut kādu nebūt kārtību pasaulē. ja tagad tā aizdomājos, tad man vispār reti tā gadās, bet tā bija viena no tādām reizēm

tas anniversary bija sākumam, ne beigām. bet tikko sapratu, ka arī beigām ir šodien ir svētki, tikai ievērojami lielāki. bez diviem mēnešiem gads. laikam man tie sešpadsmitie datumi un svētdienas kaut ko tomēr slēpj… ja vien manī neslēptos tāds optimists, es, iespējams, šobrīd galīgi sagruzītos par to, ka viss nenotiek tā, kā man to gribas, bet šī svētdiena bija pārāk uzlādējoši skaista, lai tagad par to gruzītos

rūgts ir ne tikai analgīns
bet arī dzīve ziniet
nevajag zaķi nesteigsimies
neatvadīsimies

Elsbergs

un jā, šī dziesma ir piemērota šim ierakstam, lai arī neviens no jums tā noteikti nedomā. it`s just how it is

šodien uz dzeju un runāšanu panesos, paldies, zāles

http://ask.fm/therandomp

Leave a Reply

