keep your mind set

you`re wrong – all the stuff you said about timing, just making sense. no! because if you really love someone, it`s simple. you don`t have to wait, you don`t have to make mistakes, it just happens. then all the mistakes are forgiven, all the time is spent knowing – this is the right person! and there is no such a thing about timing! timing is just to fool yourself, to make you believe in something that will never happen.

/New Girl/

beidzot kāds man pateica to, ko es domāju. es nezinu, vai pie vainas ir rudens, nostaļģiskas atmiņas vai kaut kas galīgi cits, kas nespēj šobrīd ienākt manā prātā, bet ar šo citātu es pati sev atbildēju uz vēl neizskanējušiem jautājumiem. es esmu muļķe ne tāpēc, kā teica Vonnegūts, ka ticu, ka miers un laime virs zemes ir iespējami, bet gan tāpēc, ka es laikam mūžīgi mūžos ticēšu mīlestībai no pirmā acu skatiena. vienalga, vai tā būtu laimīga, nelaimīga, īslaicīga vai līdz kapa malai. varbūt, ja es pati tādus iespaidus nebūtu piedzīvojusi, tā neteiktu un arī simts gadus neticētu. un tāpat kā man ir sava teorija par to, ka cilvēkiem, kuri kaut reizi dzīvē izšķiras, nekad vairs nevajag būt kopā, tāpat arī no šīs kā-zibens-spertas mīlestības idejas neatkāpšos, lai arī cik ļoti dažreiz kāja paslīdētu, cerībā, ka varbūt varu gāzt pati savu teoriju… nevaru un negribu.

I spent my time watching
the spaces that had grown between us

http://ask.fm/therandomp

Leave a Reply

