dzīves psihodēlija

man ir tāda nelaba tieksme iedomāties, ka cilvēki mani neatceras

pārāk bieži skatos uz kādu un padomāju, ka esam šur vai tur tikušies, šo vai to kopā darījuši, bijis tā vai šitā, bet es esmu vienīgā, kas to visu atceras. vienalga, vai kopā deju grīdas deldētas, mežā sēnes lasītas (un tas nekas, ka es sēnes ne lasu, ne ēdu) vai darīts jebkas cits tikpat bezjēdzīgs

tas man ļauj nedaudz mierīgāk dzīvot. skatīties uz visām atmiņām no malas un tamlīdzīgi, neiesaistoties vairs tajā visā, iepazīstot cilvēkus no jauna, ieraugot atkal pirmoreiz

līdz brīdim, kad izskan “āā, mēs taču toreiz…”

nu, fak zis šit !

Leave a Reply

