kosmonauts ēzelis

man šonakt bija viens no dīvainākajiem sapņiem ever, vēl jo dīvaināks ir fakts, ka tam esmu atradusi arī ‘tulkojumu’. par ko bija sapnis – pat īsti stāstīt negribas, jo liekas, ka tik sick shit pat es nevarētu nosapņot. saistība bija ar ausīm, skrūvgriežiem un govīm (varbūt tāpēc es visu dienu par ēzeļiem runāju…?). tulkojuma ideja ir tāda, ka jādara kaut kas jauns ar manu dzīvi. tad nu es to ēzeli kosmosā sūtīšu

pirms tam gan es jums visiem vēl simts miljons triljons reižu pateikšu, lai jūs noklausāties šo dziesmu, jo, pirmkārt, viņi ir labi, otrkārt, dziesma ir laba, treškārt, jums viņi ir jāmīl un jānāk rīt ar mani uz shotcafe viņus klausīties, ok?

un es saņēmu oficiālu atļauju šai dziesmai kļūt par mana seriāla noslēguma sērijas soundtrack. viņa skanēs tad, kad ātrumā pēdējās sērijas beigās pavīdēs episkākie momenti. varbūt arī tas, kā es ieskrēju kokā

neuztraucieties, es rīt beidzot tā nopietni eju no mājām ārā, varbūt beigšu muļķības runāt

http://ask.fm/therandomp

Leave a Reply

