tu esi balts mākonis, gubu

šodien kaut kā galīgi uzmācies life-changing noskaņojums, līdz ar to pa ilgiem laikiem piekāpu tādā vietnē kā dayzeroproject, kur atklāju, ka kaut kā nebūt vasaras gaitā esmu izpildījusi lielāko daļu no sava saraksta punktiem. problēma tāda, ka tas saraksts man pusbeigts, tikai ar 62 mērķiem. tad nu, ja jums ir kāds ģeniāls ieteikums, kas man vēl šajā dzīvē noteikti ir jāpaveic – feel free to write – te, komentāros, vai http://ask.fm/therandomp, vai jebkādā citā brīnumainā interneta vietnē, kur vien mani vari atrast

aaaaa un šitais reāli ir mans simtais posts, tāpēc es jums parādīšu divas bildītes … ? nu nē. jā, bet nē. nu, ne tāpēc es jums viņas rādu, kaut gan īstenībā vispār vienalga, viss zem suns

Leave a Reply

