hold on, little girl

skatos uz to vienu bildi, kas tika uzņemta pirms 2gadiem (mīnuss 1 mēnesis), un… ahh. jā, tieši tajā bildē es esmu laimīgākais cilvēks galaktikā. tieši toreiz un tur biju tik traki ļoti laimīga! tieši trīs dienas vēlāk tā laime sašķīda, hahah. un bilde tomēr joprojām saistās ar tām labākajām emocijām. šķiet, visos manu bilžu krājumos neatradīsiet bildi, kuras uzņemšanas laikā es būtu laimīgāka. un jau divi gadi! traks var palikt, kā tas laiks skrien. bet nu ir klāt jauna vasara, jā… un gan jau, kādreiz, kaut kur arī man taps vēl laimīgāka brīža bilde kā toreiz. un es nemaz nebrīnītos, ja tas notiktu arī šovasar :)

http://ask.fm/therandomp

Leave a Reply

