īssavienojums

tā skaistā šodiena, kad es apjēdzu, cik daudz pēdējā mēneša laikā mainījies! 2.05. bija tā diena, kad pirmoreiz piekāpu chaula.tv. laikam jau labi, ka tā :) un tajā pašā brīdī – saprotu, cik daudz vēl mainīsies turpmākā mēneša laikā. un vispār… šo muļķīgo pirmdienu daudzi ir padarījuši tik traki skaistu, ka es patiešām sajūtos kā svētkos, hahah. nebiju līdz šim tā aizdomājusies, bet tie komentāri… un jā. kārtējā diena, kad es saprotu, ka man ir kolosāli draugi! :)

ja piepildītos kaut piecas domas no simts… lallalaaa – man neatliek nekas cits, kā dejot, savādāk manās mājiņās siltumu ķermenī uzturēt ir neiespējami. ir ceturtais jūnijs un manas labākās draudzenes ir vilnas zeķes

par to vēlmju piepildīšanos runājot… varbūt tomēr ir kāda pirms-dzimšanas-dienas-mēneša maģija, kas liek tām kvēlākajām vēlmēm piepildīties?

Leave a Reply

