dzīvojam harēmā

pirms ar Diānu nesākām runāt muļķības, es nemaz tādus vārdus nepazinu. bet, agrāk vai vēlāk, draugi samaitā, gribot vai negribot, skarbā dzīves patiesība

sen te nebiju piekāpusi un drošvien arī nebūtu to darījusi, ja vien mani šobrīd kaut kādi augstāki spēki nespiestu atvērt ķīmijas kladi. tā nu es, glābjoties no šī ‘pienākuma’, atzīmējos te un apsveru iespēju vēl nedēļu vai divas ķīmiju neapmeklēt, tas atrisinātu tik ļoti daudz!

bet vispār viss forši. izskatās, ka piektdien gāzīsim jumtus, as always, tas jau vien man liek starot kā maija saulītei, lai gan – kas gan neliek?!

tikko pačekoju arī sava datora bilžu krājumus… uhh, ja vien jūs zinātu :D bet labāk jau nezināt, taisnība. kas zina, varbūt arī tava seja ir manā datorā. ok, nē, šitais nebūs

lai nu kā – keep on rollin`. pēdējā laikā chaula.tv ietvaros izdodas uzzināt visnotaļ daudz jaunumu iz dzīves. atskatoties uz vakardienas tiešraidi, būs šis

p.s. es tikko pamanīju, ka youtube.com ir atgriezušies like un dislike. es biju uz brīdi apžilbusi un neko neredzēju vai viņi tiešām bija pazuduši?

p.s.2  man ļoti patīk http://ask.fm/therandomp

Leave a Reply

