šodien ārā saulains laiks, parapapapaaaa

vakar stāvēju stacijā pie kases un teicu: “man, lūdzu, vienu līdz Inčukalnam”. pārdevēja smaida, es stāvu un nesaprotu, ko viņai vajag no manis, kāpēc viņa man nedod biļeti. ā, nu var gadīties, ka par iemeslu tam bija fakts, ka es jau atrados Inčukalnā… kam negadās

skaists laiks. skaista diena. skaista dzīve. skaisti cilvēki. bet neviens joprojām negrib ar mani Nordea maratonā skriet :/

nu ja. katram mākonim sava zelta maliņa. nebūs īstais. īsāk sakot – tāpat, tikai bez tā zelta.

ā, starp citu. ja vien šajā pasaulē ir kāds, kas grib noskatīties kādu lielisku latviešu filmu, es ar visām četrām iesaku šo

Leave a Reply

