jo 81 galu galā ir 9

pa ilgiem laikiem atkal saņēmos papildināt savu playlisti, bet tā vietā uzgāju sen aizmirstus labus gabalus

šorīt, ejot uz skolu, atskanēja šī

un es atcerējos tos traki labo laikus, kad tika apmeklēti tik nenormāli daudz labi pasākumi R`n`R, piemēram. ahhh, pietrūkst man tās vietas! un jā, tas nekas, ka man tagad būtu jāpabeidz miljons tulkojumi, lai tikai jau rīt varētu aizbraukt un turpmākās dienas neko nedarīt, tā vietā es klausos veco labo mūziciņu un tik traki smaidu! šīs skaņas man tā atgādina senas, labas vasaras, ka nevar nesmaidīt :) bet nu jā. rokenrols lai paliek tiem labajiem vakariem, turpināšu dungot “when you move me everything is groovy”, hahahh. ceriet, ka man rīt būs brīvdiena un jūs šo dziesmu vairs nedzirdēsiet ;D tāpat kā “mazs kukainīt`s pa jūru peld”. paldies Alisei par tālākiem vārdiem, tagad varu dziedāt vēl apnicīgāk! :D

 

Leave a Reply

