sirdī mērkaķis

es esmu iemīlējusies. mērkaķos. vienkārši nenormāli. viņi ir tik piemīlīgi. gan tie, kas ir spalvaini un zoodārzā, gan tie, kas tepat pa Rīgas ielām skraida. ticu, ka kādu dienu mērkaķi valdīs pār pasauli

bet vispār prieks (nu, īstenībā, arī tā pirmā rindkopa pauda prieku, jā). prieks par to, ka aizvadīju smieklu pilnu Ēnu dienu superīgā kolektīvā (paldies @InspiredLatvija !), ka beidzot zinu, ko gribu, ka satiktu tik daudz kolosālu cilvēku, ka pavadīju patīkamu vakaru dejotāju kompānijā, ka ar dejotājiem iesim sadziedāties karaokē, ka man ir divas sulas pakas, ka ārā smaržo pēc pavasara, ka @radio101 ir lieliska playliste manam mainīgajam noskaņojumam, ka mans opis, pat slimnīcā guļot, tomēr rod iespēju tikt pie savas balss referendumā, ka man ir tik superīgi draugi, kuriem es nepārtraukti stāstu muļķības, un viņi joprojām klausās

prieks valda pār pasauli

Leave a Reply

