rīts!

kā es mīlu tos skaistos rītus, kad saule spīd istabā tā, ka rodas sajūta, ka esmu rokas stiepiena attālumā no pavasara (un tā jau arī ir, lai neviens nemaz necenšas man ieskaidrot ko citu). un jā, man patīk pamosties agri sestdienā, lai to piedzīvotu (ņemot vērā, ka manos logos saule spīd tikai agros rītos, šajā gadalaikā)

kā vakar teica Kaukulis: “dažreiz ir patīkami tādā aukstumā aizvērt acis, atcerēties siltās jūlija naktis un paklausīties ko šādu…”

jāāā, jūs pat iedomāties nevarat, cik tas ir patīkami! jo īpaši man, jūlija bērnam

vakardienas kolosālais DzV koncerts atgādināja to, cik ļoti es viņus patiesībā mīlu. kur tie laiki, kad pabiju visos viņu koncertos (: rodas tāda aizdoma, ka tie laiki dzīvo ne tikai pagātnē, bet atkārtosies arī tuvākajā laikā, jo tās sajūtas, kas viņu koncertos rodas… un tie foršie laiki, ko viņi atgādina. prieks, kur tu rodies! (:

Leave a Reply

