2012, kā nekā…

man vienīgajai liekas, ka pasaule burtiski ir sajukusi prātā? vēl pagājšnedēļ sacēlās lielās ažiotāžas par ACTA autortiesību aizstāvēšanas likumiem, kas mums, mirstīgajiem, tikpat kā atņems internetu un jebkāda veida brīvību tajā. šodien twitter pasauli aplido ziņa, ka arī Latvijas autortiesību pārstāvji (AKKA/LAA) izdomājuši veidu kā piepelnīties – par katru citēto dzejas rindu iekasējot 0.30 Ls (cenrādis te). nu, jopcik bumbās, kā cilvēki pēc kašķiem sailgojušies!

un man likās, ka ir dīvaini redzēt random cilvēkus tumšā ziemas dienā telpās ar saulesbrillēm vai satikt konkrētu baru armēņu uz brīvības ielas.. izrādās, ka tas bija tikai sākums, hahah

Kurš ies ar mani uz AKKA/LAA slēgt autora līgumu par savu twitter kontu? @janisliksts

Atsaucība ir, tāpēc – KO JŪS SAKĀT PAR 1. FEBRUĀRI – TWITTERA DZEJAS DIENU? @zhanett

Man ir 4 bērni. Visi publiski skaita pantiņus visādos svētkos. Bail iedomāties, kādu rēķinu man pastnieks reiz atnesīs.. @GMeluskans

Retvīto un pieskaiti 0.60Ls (1 rinda 0,30Ls) “Miglā asaro logs ko tur liegties nav vērts tikai tevi es mīlējis esmu…/A.Čaks @valtersb

nu, it kā jau smieklīgi bez gala, bet drīz varēsim atkal mucās dzīvot un pa spundi tikt baroti

//db.lv par šo tēmu

Leave a Reply

