dzīvojam un svinam, svinam un dzīvojam. galvenokārt, svinam tomēr

lai arī šodien bija viena no dīvainākajām dienām manā mūžā, un es pat jūtos vainīga, ka vispār tik sliktā pašsajūtā aizgāju uz skolu visiem noskaņojumu pabojāt, ir tomēr svētki! vesels mēnesis pagājis kopš ar Diānu ballējamies ;DD aiaiaii, kā tas laiks skrien. tikko pagāja gads kopš ballējamies ar Alisi, nu jau vēl viens mēnesis… visādas trakas lietas notiekas, bet galvenais, ka visiem prieks :)

cheers to that! priekšā vēl viena sasodīti laba nedēļas nogale (nu, ja vien es tik tālu nodzīvošu -_- khe khemmm, labi, jociņš, spociņš)

un jā, šonedēļ man lielie prieki, jo beidzot atklājas Ziggy Rocks (šo brīdi es gaidīju kopš aizvērās R`n`R, kas bija mana mīļākā vieta uz galaktikas)

nu,   vai es varu nepriecāties?  (((:

“we don`t have relationships!… we`re married!!”

Leave a Reply

