smuka sejiņa

tā bija pirmā doma, kad sāku skatīties Restless

vēlāk smukas (nu, labi, tā jau tikai par govīm saka… ) skaistas bija arī acis, daba, domas… viss beidzās tik skaisti, ka es tik skaisti apraudājos. pēdējā laikā kkā nevelk uz tādu filmu skatīšanos. biju nedaudz ļoti apsēsta ar visādām muļķībām, pat normālas grāmatas vairs nelasīju. bet šī filma līdz ar pirmajām minūtēm riktīgi ievilka. un jau trešā tāda filma, kurā abiem galvenajiem varoņiem ir brūnas acis. is that some kind of magic? :)

patiesībā, atzīšos, ka šodien notika tas, no kā tik ilgi ļoti, ļoti baidījos – aplauzos. pēdējo… mēnesi (?) es biju pārlaimīga no papēžiem, līdz matu galiņiem. viss bija tik skaisti un tik jauki. jā, aplauzos. aplauzos, saprotot, ka ne es vienīgā esmu pasaulē un citiem arī neiet tik labi. un, jo stulbāk ir tad, kad slikti iet tuvākajiem un tu tur pilnīgi neko nevari darīt. pietam vēl neziņa, par to, kas un kā notiks, arī sagrauž. un ir tik traki, ka es par tādām lietām nevaru atklāti runāt, nesākot drausmīgi raudāt. vai nu es staigāju un tēloju zombiju, kuram nekas neinteresē, vai arī raudu tā, ka pa sienām varētu rāpot. citi, ne jau es

šitais drūmais noskaņojums lika atskatīties uz to, kas vispār manā dzīvītē noticies, tā nu izvilku no aizmirstības diskus ar bildēm no… patiešām seniem laikiem. atrodot gan tādas pērles kā 6.klases lielisko klases vakaru, mūsu paparacci laikus ar Agnesi, senas dzimšanas dienas, kā arī vēl visādas muļķības. jo vairāk sailgojos pēc vasaras, redzot tādas bildes kā šī

oooo, jā. šobrīd būtu tik labi būt tur. saulē, siltumā, blāblāblā

bet, nu labi. esam tur, kur esam. un, īstenībā, būšu galīgi laimīga arī tad, ja tik vien kā šī diena labi beigsies :) maz gan vajag, lai iemācītos novērtēt … visu

Leave a Reply

