vaļi, vaļi, vaļi

viss sākās ar to, ka es gribēju noskaidrot, kas tā īsti bija par dziesmu, kas man visu dienu galvā skan (šī, laikam jau vēl koncerta atskaņās), beigās ierakos latviešu mūzikas tīmekļos un atklāju tāāādas pērles. nu, tādas smieklīgās. it kā jau forši, ka latvieši ļoti tiecas uz tām virsotnēm un tā, bet nuuuu, es atvainojos, latviski dziedāt “tu mani, es tevi, tu mani cel…” un tā visu dziesmu :D lai jau, vai man žēl, bet nu biš smieklīgi

šis gan pa skaisto. pirms koncerta nemaz nebiju dzirdējusi, lai arī esmu visnotaļ liela Freimaņa radīto garadarbu cienītāja. tā, uzmundrinoši :) vismaz atcerējos arī, ka man vēl tuvākajās dienās beidzot pie Freimaņa jaunās grāmatas jātiek. tad atkal būšu vēl pārlaimīgāka kā pēdējās dienās

Ar baltiem mākoņiem
Tev nekad nepietiek
Tu vienmēr tikai ciet un ciet
Pat tad, kad debesis
Ar sauli sasildīs
Tev vienmēr šķiet, ka īstenībā līst

Tu vari, vari, vari,
Tu dari, dari, dari
Un skaļi, skaļi, skaļi,
Lai visos mostas prieka vaļi,
Vaļi, vaļi, vaļi,
Skaļi, skaļi, skaļi, 
Skaļi iekliedzās

Un rīta rasā mirdz
Tavs atspulgs palicis
Vēl vientuļāks, jo neprātīgs ir viss
Caur smaidu mākslīgo
Tu sev tik samelo
Par miera elpu, kas jau aizlido

Tu vari, vari, vari,
Tu dari, dari, dari
Un skaļi, skaļi, skaļi,
Lai visos mostas prieka vaļi,
Vaļi, vaļi, vaļi,
Skaļi, skaļi, skaļi, 
Skaļi iekliedzās

					
Leave a Reply

