confession

Ray LaMontagne – I Still Care For U

…un tomēr tagad es domāju – cik daudz apkārt laimīgu cilvēku. vieni. bet tie, kas nav vieni… kā viņiem tas sanāk? uzticība? jā, laikam gan. līdz ar to nonākam pie tā, ka pati vien vainīga. tomēr – ko sirds lika, to darīju. iebraucu purvā. tik un tā man saka – klausies sirdī. klausos. bet viņa man tik daudz saka, ka esmu nonākusi haosa vidū. vajag? nevajag? gribu? negribu? nožēlošu? nenožēlošu? dažreiz, lai arī cik banāli neliktos, gribas teikt tikai to, ka man vajag laiku. mēnesi, pusgadu… varbūt vairākus gadus. man vajag laiku, līdz būšu gatava daļu savas dzīves atdot kādam citam. īstenībā tur arī tā sāls slēpjas. vienīgā problēma – cik ilgi to turēju sevī…

īstenībā, gadās aizdomāties – vai tik tās problēmas, kas man uzmākušās tagad, kad daru, ko gribu, nav zīme, ka tā tomēr nebija pareizā izvēle…

“dari, ko sirds liek”. tik viegli pateikt… bet varbūt tas, ka es nezinu, ko man tā sirds liek, nozīmē, ka neviens no maniem variantiem šajā reizē nav pareizais?

Leave a Reply

